loading...
طراحی بنر رایگان | بنر بازار
admin بازدید : 55 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (3)
 

http://s2.freeupload.ir/i/00012/8anar4uw950k.gif

به نام خداوند بخشنده و مهربان

اگه اهل تبادل لینک هستید این وبلاگ را با نام ((ساخت بنر رایگان))

لینک کنید و من را از بخش نظرات با خبر سازید تا شما را لینک کنم

لطفا برای سفارش اطلاعات زیر را از بخش نظرات برای من ارسال کنید:

1:رنگ یا عکس پشت زمینه بنر

2:فونت نوشته یا رنگ نوشته

3:متن مورد نظر روی بنر

4:آدرس وبلاگ یا سایت شما برای لینک کردن به بنر

این اطلاعات را از بخش (نظر دهید) برای من ارسال کنید

((لطفا سفارشات خصوصی نباشد))

سفارشات شما طی 24 ساعت یا 2 روز ساخته میشه

 


 

 

برای طراحی بنر رایگان کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/07/10 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
من مدیر سایت کهنوج پیک هستم من لینک شما رو در سایتم ثبت کردم
و شما هم بنر رو طراحی کنید
موضوع بنر در مورد این سایت باشه www.kahnooj-pic.ir
همه چیز دلخواه خودتون طراحی کنید فقط اندازش 468 . 60 باشه
حرفه ای باشه
جواب رو اینجا بفرست
www.kahnooj-pic.ir

این نظر توسط siavash در تاریخ 1393/06/30 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

سلام این بنر هایی که برای سایت اند مدیا www.endmedia.tk درست کردی نتونستم ببینم اگه شبیه بنر های فیلم پلاسه که می خوام اینم شماره تماسم
پاسخ : اندازه بنرو نگفتین تاا من درست کنم اندازشو بگین منمنون

این نظر توسط siavash در تاریخ 1393/06/28 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک بنر می خواستم سایتم تا چند روز دیگه افتتاح میشه رنگ پس زمینه سفید. متن هم: endmedia ادرس سایت endmedia.tk
پاسخ : اندازه بنرو نگفتین تاا من درست کنم اندازشو بگین منمنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 823
  • بازدید کلی : 8,942